090122

godkväll alla där ute! eller borde jag kanske säga godnatt?
det vore så dags nu, men är man pratglad så är man!

Har spenderat hela kvällen pratandes i telefonen, så om ni tycker er se något lite annorlunda vid vänsterörat i morgon, som läskigt mycket liknar en telefon, så är det bara det också. jag och jonte har nämligen slagit hans prata-i-telefonen-rekord. mitt också för den delen, men jag hade väl iofs inte så mycket att komma med innan.. typ 1,5 h? haha. jaja,  hur som helst, 3 h & 40 min pratade vi. om allt mellan himmel och jord, kan jag bara meddela.
han är en mycket trevlig pöjk, den där jonathan!

Idag upplevde jag något som jag aldrig upplvet tidigare.
jag och elin var ute och gick, när elin plötsligt blev väldigt törstig.
vi hade vägarna förbi kyrkan, och hon hade nyckel. varför inte gå in där då liksom?
vi gick in, precis som vanligt. jag bläddrade lite i gästboken, och sen sa elin helt plötsligt,
"vi går ut igen maddis. vi kan inte vara kvar här, vi går."
jag bara "vaa? vadå? varför?" kollade mig omkring, såg ingenting.
"det står en kista här inne, maddis!"
jag fick en sån läskig känsla. har aldrig känt så tidigare.
det där var det närmsta jag kommit en död människa
(om man inte räknar med farmors begravning),
och det var verkligen obehagligt! man kan väl säga att vi rusade ut, relativt fort.
bad sedan i farten om ursäkt till gud, och gick hem. buuhuu, läskigt!

I morgon är det dags för myspys-filmkväll med klassisarna igen.
hihi, det kommer bli awesome!
man hinner ju sakna dom bara över kvällen vafan.
tänk vilken tur att jag lyckades finna så bra klasskamrater!
Man har väl turen på sin sida ibland, helt enkelt...

men nej, nu kan jag inte sluta tänka på jontes gäspar när han la sig i sängen.. sova kanske?

yes.. underbara, de där estetarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback