090121

jag är dum som inte sover nu, egentligen.
jag var helt död idag, så jag borde verkligen verkligen sova.
men jag hatar att sova ensam. kallt. omysigt. tråkigt. hela köret.
meeen, vad ska man göra åt saken liksom? det är som det är, tyvärr.

Jag har vart på asbra humör hela dagen idag.. vet inte riktigt varför,
men jag tycker om sånna dagar!
men, hur skriver man nånting mysigt? haha

jag längtar till sommaren.
fan vad jag ska göra massa roliga saker, med klassisarna.
åka runt och göra massa spännande saker på våran roadtrip.
grilla, bada, kröka, fotboll, ölbrännboll, kolla film, mysa, allt bara allt.
jag bara längtar till varmare tider. värme, värme, värme jatack?

nej, jag måste verkligen sova nu. värma mig någon? jag är verkligen sällskapssjuk ikväll!

None

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag erbjöd dig faktiskt sovsällis :(

2009-01-22 @ 21:33:44
Postat av: maddis.

ja, men jag var verkligen tvungen att plugga ju! annars så, snygging, annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback