090210

Tredje inlägget jag skriver idag? Fan vad ambitiös jag har blivit?

Sitter på bussen på väg till lovisa nu, kom och tänka på lovet
Fan vad saker som ska göras alltså, kommer bli awesome, höhööö
Fredag – fest hos sinkko
Lördag – familjemys (tjosanhejsan jag är ensam i världen?)
Söndag – plugga
Måndag – romme med bettnafolket.. dvs de som inte dissar? :(
Tisdag – gustavsvik med love och louise… (om jag nu måste följa med? ;s hihi)
Onsdag – stockholm och jensen med jonnisssss, spännande som fan!
Hinna med att pressa in amanda där på ett hörn också!
Torsdag – åka tåg direkt till nyköping. Hälsa på markus den coolingen och lägenheten! Gymnasiefest på kvällen!
Fredag – åka hem från markus, dra vidare till flen och dennis hemkomst. Bikiniparty!
Lördag – stockholm med love? Battle jöööö
Söndag – sova kanske?

Kommer bli skapligt, jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback