090209

idag började jag med något på nytt i mitt liv
jag vill inte utelämna vad riktigt, men det var tre saker.
tre ganska betydelsefulla saker faktiskt, som jag lovade mig själv att hålla
och jag höll dom. idag höll jag dom. än så länge!
jag är fan stark nu alltså, jag kommer klara detta galant, ja ohja!

var inne på resebyrån en sväng med mamma också.
biljetterna till thailand bokas inom de närmsta dagarna,
och biljetterna till florida bokas snarast!
måste bara prata med kayla och cornelia först.
nu är det nära, tjejer! ruskigt nära!

jag tror närmare bestämt att det blir ett ganska fullspäckat lov,
inte mig emot iofs, men det hade vart rätt skönt att ha en anledning att ta det lugnt.
men icke, det finns så mycket jag vill göra, så många jag vill träffa. det löser sig!

nej, nu har jag pluggat klart  naturkunskap.. hoppas på ett mvg dåråååå!
ska borsta tänderna sen skalla kuddarna, ååh så skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback