We never did too much talkin' anyway


jag spenderar natten med den bästa av dem alla
min alldeles mest trogna dylan. han finns alltid, alla dagar.

blir ett långt uppehåll nu på tre veckor,
vilket ärligt talat kommer bli jobbigt. haha!

nu har jag duschat och rakat benen osvvvv
smörjt in mig med mitt boby butter oliv. underbart!
ska måla naglarna strax och sedan..
kanske kolla prison break för att hålla mig vaken.
om jag lyssnar dylan kommer jag somna. är faktiskt trött nu.
men det blir en skön flygplansresa i så fall. kanon :)

nej, jag antar att det här blir mitt sista inlägg i sverige det här året.
fan, vad skönt det ska bli!!!!

nästa gång jag skriver blir det från värmen, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Jäklar, tre veckor:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback