waiting for the world to change

jag kan lova att vid den här tidpunkten om en vecka,
är jag ett totalt nervvrak!
fyfan vilket fult ord det var att skriva..
men jag kommer att vara ett totalt jävla nervvrak.
spasmer i hela kroppen, som mina vänner så fint sjöng.
för att såhär dags om en vecka,
hoppar jag på ett plan till varmare ställen
om exakt 12 timmar och 26 min.. iiiiih!

jag ska bli klar med allt skolarbete innan,
så jag verkligen kan njuta i thailand.
därför ska jag idag ta tag i
kultur- & idéhistorian,
historian,
rökloggen
och svenskan.. tror jag.

har betat av en del redan i alla fall ju,
och det kommer bli helt ofattbart skönt sen när allt är över!

i morgon ska jag på julbord med familjen, ska bli väldigt mysigt.
och sedan 20-års middag på lördag hos elin.
plugget får jag ta på söndag. blir nog en bra helg det här!


och i morgon kommer våran kära roy hem från sin upptäcksfärd..
vi har allt saknat honom en aning när han har varit borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback