naithon, nayiang, patong och bang tao

forlat, speciellt till dig johanna, att jag inte skrivit pa lange eftersom jag lovade.

vi lamnade i vilket fal som helst naithons
"obefintliga nattliv" (hahahahaha, lovisa!)
efter tva natter och begav oss till patong, phukets partystalle.
jag kan bara meddela att det var ratt stor skillnad.
naithon var valdigt fint om man vill ta det lugnt.
den andra dagen i thailand akte vi till nai yang beah, 
vilken hade lite mer drag an naiton.
men det var ju ingenting i jamforelse med patong.
ojoj, sager jag bara! sa javla trangt och varmt.
sukt mycket manniskor ocksa, men det var nice!
drog ett varv runt stan forsta dagen och pa kvallen blev det parrrrty!
 lyckades aven stota p emma dahl och isabella frankenberg inne pa
varldens minsta krog inne pa nagon javla tvargota.
var typ bara vi inne pa de klubben ocksa.
ibland ar varlden bra javla liten, alltsa!
traffade tva svenskar under kvallen, christoffer och christoffer,
som vi hangde med. nice kvall, dar vi provade pa utelivet i patong.
dagen efter tog vi det lugnt vid poolen heeela dagen,
sedan blev det en lugn kvall med middag bara.
tidigt pa onsdagmorgonen checkade vi ut och tog en taxi till
bangtao, dit familjen lundh skulle anlanda samma dag.
nu bor vi pa ett valdigt fint hotell. finaste an sa lange, pa denna
resa. dt finns tva pooler och det ar ungefar 50 m till havet. 
speciellt badrummet ar underbart, i jamforelse med tidigare!
inga kackerlackor heller. haha! 
(jag klev for ovrigt pa en harom natten, eeeew!!!)
lovisa & co kom runt 4-5 nagon gang, thailandsk tid.
p kvallen tog vi det lugnt och kakade middag vid havet.
tina gjorde ett par "sova-vid-matbordet-nickar"
precis som pappa gjort tidigare, vilket var lite roligt.
trotta efter flytt och flygresa somnade vi ratt tidigt.
jag, louise, lovisa och linnea sov i samma rum. mysigt!
idag har vi avnjutit en enorm frukostbuffe. valdigt gott!
sedan tog vi det lugnt vid havet och poolen hela dagen.
kostade aven pa oss varsin helkroppsmassage for 60 svenska
kronor ocksa. saaaa vart!
sjukt skont, aven om de masserade pa lite fooor
intima delar kanske, haha!
ikvall har vi flickor varit pa en marknad inne i "stan".
sjukt varmt, men lite fynd har gjorts.
nu ska vi kaka middag och sedan spela olspelet pa rummet,
eftersom det ar sa sjukt dott har!
haha, stackars lovisa med familj som ska bo har i tva veckor.
jag behover bara sta ut tva natter till.
kommer dock sakna de sma toserna ;) hihi!

det kommer inga bilder idag, for jag har inte sladden med mig.
men nu ar snart tiden slut, sa maste avrunda detta.

fyra saker jag upptakt-lart mig ar att aldrig halla in shift och 2 samtidgt, for da blir texten sahar.
ni kmmer inte kunna lasa allt nu heller, fuck! haha
jag har lart mig ata varrullar,
hittat min alsklings 33a fran thai i flen,
och jag har aven lart mig dricka ol!!!!!

pa aterseende med uppdateringar, ciao sa lange!


Kommentarer
Postat av: Johannaa

det var på tiden maddis?!?!? Har väntat en evighet ju! haha! Fortsätt njut och uppdatera!! :)

pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback