leva livet

ligger i sängen och har precis skirivt ännu lite mer på hisotrian,
snart är det klart. ungefär i morgon måste det vara klart!

ikväll ska jag dricka vin, spela spel
och prata skit med min tre fina flickor
johanna, lovisa och lina! det ska bli myyyys.
vi firar:
- att vi är så jävla bra,
- att jag åker till thailand i morgon,
- att lovisa åker till thailand på tisdag,
- att det är vårat näst sista luciatåg i år
(och jag behöver inte vara meeeeed!!!!)
- att det snart är jullov för alla elever i sverige
och sist, men absolut inte minst,
- att vi har sovmorgon i morgon.
heeeelt underbart!

jag ska bara plugga lite k&i-historia,
sedan ska vi bara mysa.
jag tror att det är precis vad vi alla behöver.

läste i cosmo om symtomen för stress,
jag tror jag hade alla.
med tanke på hur min kropp mår nu:
guuud vad bra jag ska må och vad fin jag ska vara
när jag kommer hem från thailand i januari.



en helt fantastisk kväll på "laguna beach bar" för tre år sedan!
1 dag, 8 timmar och 30 min kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback