I think something is burning

klockan tickar..
det är numera 8 timmar och 50 min kvar

igår hade jag som sagt mysigt med tre av mina bästa flickor!
johanna och lina skrev ett alldeles fantastiskt blogginlägg
där på kvällskvisten.. vilket syns lite på stavningen och så..
ni som hade en sån koll? haha
hur som helst blev jag otroligt rörd av inlägget. fina flickor!
hur som helst bestod kvällen av många olika ting..
en aning för mycket vin, som vanligt
glada tjut och skratt
alldeles för höga röster
fööör mycket schlager. INTE okej!
vattenpipa och popcorn
tårar i mängder
en trasig ljuslykta på toagolvet
en arg lars-åke?
en full och dum maddis
mycket personkemi
framförallt en bra vänskaps-kombination. jag tycker om er!

jag drömde för någon vecka sen att jag inte hade packat någonting just när vi skulle åka iväg till flygplatsen, så jag bara slet ihop lite kläder och skit. jag börjar ärligt bli nervös att det ska bli så. jag har inte packat än? har lagt fram kläderna, men ingenting annat.
jag måste ärligt ta tag i det snarast!

skickade alldeles nyss in historian. helt fantastiskt att släppa det!
det enda jag egentligen inte har gjort, som jag skulle ha gjort, är att hämta en ny bok till rökloggsskrivande eftersom den första typ är full.. hm. dey glömde jag visst. jag är så inne i att inte röka att jag till och med glömmer bort den där jävla boken. rätt skönt faktiskt!
jag ska klara tre veckor i thailand också!

mådde nästan lite dåligt i skolan idag när jag skulle säga hejdå.
fick nästan anstränga mig för att inte börja stortjuta vid vissa tillfällen.
det är bara tre veckor, men plötsligt blev det jättejobbigt.
det är inga problem. veckorna kommer gå alldeles för fort i vilket fall!
luciatåget i skolan kommer bli så snyggt. det saknas en blond tjej i altsämman dock. SYND! ssssskk.

nej okejejejejejeej. jag är lite sprallig.
detta blir nog inte sista inlägget ikväll tror jaaag.

nu MÅSTE jag packelipacka

för övrigt har jag lovat johanna att skriva blogg på riktigt i thailand,
om vad jag gör och så. fan vad jobbigt.
men värt det, med tanke på hur mycket mitt minne sviktar. buurrhhh!

neee, packa vareeeeerå. GLADDD :)


fina ligan!
lovisa, vi ses om 5 dagar, på ett varmare ställe ;)
johanna och lina, I'LL MISS YOUUUU
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback