I shall be released

det sägs att det inte är lätt när det är svårt,
men det sägs också att man ibland måste kämpa lite extra,
kanske vilja lite extra också. lite mer.

jag har nu suttit i drygt två och en halv timme
och skrivit på en svenskauppsats.
den är nu klar och vilar fridfullt på ingers urkund.
eller, det kastas väl runt bland scannrar för att kollas.
helt onödigt då det helt är mina ord.
mina, somersets och john does.

i morgon ska jag dyka ner i kultur- och idéhistorian,
en gång för alla liksom. så är det över sedan.
sedan har jag bara engelska
och en uppgift på hemtentan i historia kvar.
sedan är det verkligen över.
då jag ignorerar musikteori över julen

jag ska kolla på två välförtjänta avsnitt av pb nu. mhm


pappa och jag drog en klassiker och buggade under elins 20års firande
jag tror de flesta hade lika roligt som jag verkar ha på denna bilden
supermysig helg med familj osv, måste jag säga.
nästa lär inte bli fy skam den heller, hörde jag. thailaaand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback