handelserk jul!

tjenareeee sverige!

har hander det grejer, ska ni veta.
julafton var inte speciellt traditionell, men spannande!
jago var sjuk och lag inne hela kvallen..
sa det var bara familjen johnsson + pahang som gick ut och at pa kvallen. jag klamde i mig 400g haj. haha, helt sjukt sa mycket mat. men jag at ju som sagt bara haj, och gott var det! efter middagen hamnade val egentligen alla i paltkoma, men det vara bara daniel som faktiskt gick hem och la sig. vi andra ville forsoka anstranga oss lite, sa vi gick till gymnastikgatan. gick runt mellan nagra olika krogar men fastnade till sist pa musikbaren dar vi var forsta kvallen. det tog inte jattelang tid forran alla utom jag ville ga hem. sa jag stannade! sjalv. haha! det ar ett under att mamma och pappa faktiskt lat mig vara kvar sjalv, men jag vet inte vad som flog i dem.. sjalv var jag iallafall. ska inte dra hela kvallen i detalj, men jag traffade en svensk tjej som ville att jag skulle komma till deras "skandinaviska krets", stotte aven pa ett gang engelsman fran manchester som var utkladda till tomtar, och efter att ha pratat och skrikit "what?" en miljon ganger (da jag faktiskt tyckte att det var lite svart att forsta vad de sa) sa smet jag vidare. hoppade pa en tuktuk tillsammans med de svenska killarna sande och jonas och drog till luna beach bar. hade fina minnen darifran sedan sist jag var i thailand, och aven om det inte langre var lika mysigt sa var det lite mer partyvanligt. traffade erik 27 ar med sin bror som jag bara snackade pa om sina livserfarenheter och allt han kunde och hade gjort! blah, jag blev sa trott och ville inget hallre an att undvika honom! upptackte en kille som var forskrackligt laskigt lik robert pattinson, men hann inte ta kontakt med honom. detta irriterar mig otroligt mycket da han var svensk (skaning dessutom!!!) och otroligt snygg! traffade aven italienaren martino som skjutsade hem mig pa sin moppe framat 5 pa morgonen. en handelserik julafton maste jag saga!

har nu bevisat for bade mamma, pappa och mig sjalv att jag faktiskt klarar av att vara ensam. sa nu ar jag helt saker pa att jag sa fort jag sparat massa massa pengar ska ge mig ut och vara en riktig packpacker, vare sig nagon nappar eller inte! dagen efter, den 25e lag jag och min syster inne hela dagen da vi madde daligt som fan, och inte av bakfylla. jag klarade mig dock ifran att krakas, tack och lov! hamtade ut mina nya glasogon pa kvallen, och jag forsoker fortfarande vanja mig vid att faktiskt se i dem, haha! idag akte vi farja over till phuket igen. sa nu ar jag med lovisa och linnea igen! hihi. i morgon ska jag, lovisa och frida vid ca 11.15 aka till patong. har ni hort talas om farjanhakans tvprogram fran thailand? eller hort att han ska oppa en bar iallafall? det ar hursomhelst dit vi ska. en svensk kille vid namn david har kommit pa iden om en partybat. sa vi ska tillbringa hela dagen pa havet i morgon da vi ska snorkla, dricka otroligt mycket drinkar, champangedyka i nagan slags tavlig? och traffa massa skandinavier. nar vi sedan lagger till i patong igen pa kvallen har vi tva timmar pa oss att gora oss iordning for kvallen. vi ska da troligtvis fa folja med denne david hem, eftersom vi inte hinner hem till bang tao, och lana hans dusch. spannande! hur som helst, denna batresa filmas och visas i hakans program. odck, eller kanske tack och lov, sa filmas resan ikvall och inte i morgon. men anda, lite haftigt! haha.

nu star lovisa bakom mig och vill att vi ska ga, sa jag ska val sluta. ska forsoka ta massa bilder i morgon! hinner inte lagga upp nagra nu! :) snart tillbaka med fler uppdateringar, ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback