090402

idag har det varit ännu en alldeles underbar dag.
det här vädret sprider sig i hela kroppen och gör mig så lycklig!
när jag kom hem från skolan njöt jag av värmen utifrån,
och hjälpte mamma att sy maskeradkläder.. det kommer bli så bra!

runt fyra hoppade jag upp på cykeln,
satte på högsta volym på ipoden,
och cyklade ner till andreas!
vi satt ute på altanen, åt äpple och njöt av den varma vinden och solen.
strax innan fem kom markus ner också, så snart blev det vattenpipa och skitgubbe!
när solen gick ner, precis vid halv åtta, hoppade jag upp på cykeln igen,
och utan jacka cyklade jag hem. jag bara andades och andades. helt underbart!

när jag kom hem hann jag inte mer än in genom dörren förrän jag såg en bil svänga in på gården.
orkade inte med folk och blev mest irriterad tills jag såg att det var jessica som klev ur bilen.
jag flög ut genom dörren, kutade längs grusgången och kastade mig i armarna på henne!
fan vad jag har saknat henne! drömde till och med mardrömmar om att hon dog senast i natt.
ja herregud ja, det gjorde definitivt min dag fullbordad! glad. glad. glad.

i morgon ska vi vara några hemma hos robin och förhoppningsvis grilla,
kanske spela lite fotboll, dricka lite och bara mysa. kommer bli super!
äntligen kommer vår och sommarkänslorna. tiden går så fooort!

på lördag ska jag kanske åka med jessica och anton till norrköping och festa också.
spännande att äntligen få lära känna den där anton och hans kompisar lite bättre också!

ikväll ska jag gå och lägga mig, kanske läsa lite, och somna så jävla glad.
är inne i en så härlig period alltså. livet är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback