090401

så var det första april, årets skojigaste dag?

solen har skinit som bara den hela dagen,
jag lyckades lura lovisa som fan i morse,
muntliga nationella i engelska är avklarat,
tyskarna har (äntligen?) åkt hem,
bara två dagar kvar till lov..

jag skulle nog kunna hålla på hur länge som helst känns det som.
fan jag är så jävla lycklig bara.
går det att vara annat när vädret är såhär?
man blir så jäkla påverkad.
var ute och gick nere vid sjön förut. helt underbart!
även om jag ville gå, kunde jag inte, för jag var tvungen att sätta mig ner två gånger och bara njuta av värmen, luften, våren! så jääävla underbart, jag tror jag dör! hela dagen har bara varit så bra.
när man kan sitta ute utanför matsalen och svettades i t-shirt är det fan vår..
det där jag hört om att det ska bli "vår" 7 gånger innan den riktiga våren kommer kan väl inte stämma?
eller, hur många gånger har det varit vår nu? den här gången måste det bara vara på riktigt!

för att återgå till min lilla lista över bra saker, så lyckades jag som sagt lura lovisa i morse.
så jäkla roligt! jag kommer uppspringandes för trappan och bara
"lovisa! vet du vad dom har gjort? vafan, dom är ändrat tillbaka tiden till vintertid bara för vädret har varit så jäkla konstigt."
lovisas reaktion var ungefär såhär
"VA?! så kan dom väl inte göra? varför har dom gjort så? på grund av vädret? va? neeee. nu måste jag ringa mamma"
tinas reaktion var underfär såhär
"vaa? nejdu, det vet jag ingenting om"
jag skrek "APRIL APRIL" och snart dog de bägge av skratt.
okej, det var roligare när det väl hände. haha! nöjd att jag lyckades med ett lurendrejeri idag iallafall!

i morgon ska jag åka ner till andreas och umgås med honom och markus.
vi ska sitta ute och röka vattenpipa i solen, istället för i garaget som vi brukar.
hoppas bara på sol i morgon igen, men den kan väl inte svika oss nu? jag hoppas på henne!

ikväll hade jag tänkt försöka mig på att plugga lite om internationella relationer..
kanske kan försöka knåpa lite på min drömkonsert också.. får se vad jag orkar.
skönt med en kväll hemma i alla fall bara. även om jag är grymt sugen på grill och supaaa!

jag är övertygad om att denna sommar kommer bli bästa någonsin! hell yeeeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback