svammelmaja.

jag har spenderat många timmar framför tvn kollandes på första säsongen av oc den senaste veckan.
såg sista avsnittet igår. herregud, vad jag grina! det gick liksom inte att behärska sig.
det var så hemskt, och så vacker på samma gång. ja, herregud ja.
måste nog kila över till lovisa och låna box nummer två idag, om jag får. hope so, annars dör jag.

så, livet i flen är faktiskt bra. konstigt nog, kanske. haha!
har dock matte med nv, och jag har haft två lektioner, har inte gjort ett ända tal och jag ska ha prov på tisdag på grejer som jag så gott som aldrig hört talas om. jag tycker inte att det är snällt av ludmilla att göra så. men hon gör väl som hon vill antar jag. vad är jag liksom? en sketen elev, som förväntas göra som läraren säger. jag gör mitt bästa! eller något.
de där naturarna, dvs georg, mauritz och emelie, har inget gott inflytande på oss. okej, mina vänner i estet hjälper ju inte till så vidare värst mycket med att vara dem de är. men jag trivs iallafall, och det är ju ett gott tecken!

madde-len fyller stor på fredag. väldigt stor. arton, för att vara närmare exakt.
då är det fira som gäller. och jag funderar på att supa skallen i bitar.
skämt åsido. det kan jag inte göra en sådan viktig dag! vi kommer göra det till den bästa någonsin. haha!

nej, fan vad jag är svammelmaja idag.
känner mig inte riktigt som mig själv liksom. för lite oc skulle jag tro.
ska nog våldgästa lovisa och sno boxen snarast, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback