sommarkänslor.

yes, de är här nu. så fruktansvärt mycket! det är så skönt.
jag bara längtar tills det är dags att visa upp fläsket för allmännheten! hahaha.
nej, men jag längtar efter att spela volleyboll och bara ligga på stranden hela dagarna.
vet dock inte hur mycket jag får göra det iår, eftersom jag ska jobba på ica.
men lite hade jag iallafall tänkt att jag skulle hinna med. ;P

hur som helst, så är det mindre än en månad till jag fyller år.
och jag har funderingar på att kanske, kanske ha fest?
jag har ju trots allt typ världens bästa festlokal. men jag får se. :)
så skrämde jonna eller lina mig i skolan idag genom att fråga vad jag önskar mig.
herregud, vad önskar jag mig? haha.
flytta-hem-i-från-grejer helt klart. det är jag ju så illa tvungen att göra ;)
nej, men faktiskt är jag lite konstig tror jag.
det kan inte vara normalt att längta efter att få köpa tex en visp liksom?
men jag bara längtar. ska bli så kul att inreda lägenheten.
och det kan ju inte vara så långt kvar tills jag måste flytta nu men tanke på jobbet.
yeah, vad najs det kommer bli! :D hela sommaren egen lägenhet!
men jobbet ska fan inte hindra mig från att ha kul. haha!
men, jag måste nog visa vad jag går för denna sommar. så jag får fortsätta jobba sen.
jag ska nog hur som helst sätta mig och skriva en önskelista. haha!
en heldag på ikea kanske? HAHA, jag är sorglig.

idag är jag på ruskigt bra humör. ska springa som fan på fotbollen sen. allt känns så bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja du Maddis. Jag vill ha tillgång till den där "önskelistan" sen. hahahahaha jag bara skoja. Du ska få se vad jag har hittat på sen!
Moahahaha :P

2008-05-05 @ 21:59:27
Postat av: maddis.

hahahaha, lina du gör mig lite nervös nu faktiskt ;P

2008-05-06 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback