kärelksvecka framför oss,

ja, så är det bara två veckor kvar i skolan..
varav en är käleksvecka och en konsertvecka.
(KOM PÅ AVSLUTNINGSKONSERTEN DEN 5/6)
kommer kännas som några minuter, det vet man ju.
och två till uppsatser ska skrivas.
måste in innan fredag, men helst innan onsdag. go maddis, go! ;P

sitter nu hemma hos jessica och har nyss käkat frukost.
jessica jobbar och jag har soooovit. så jävla skönt!
ska gå till bussen om ca 40 min, sen hem och plugga..
mitt ben är förövrigt skitsvullet sen matchen i fredags, bläää.

annars är ju saker och ting rätt positiva.
fint väder, snart student och 7 dagar tills jag fyller, grr!

Kommentarer
Postat av: lina

ja du maddis! Snart fyller du år!

2008-05-26 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback