etik och moral, musik och skolarbete i solen.

yes, så har min eftermiddag sett ut.
åt god korvstroganoff när jag kom hem också, mums!
sen tog jag på mig bikini, bar ut min dator och madrasser,
sen har jag legat i solen och pluggat samtidigt!
härligt att man kan göra nytta och njuta samtidigt, haha. =)
jag har faktiskt gjort 10 punkter på etik och moral-arbetet.
har dock inte gjort något på so:n lina. förlåt.. ;P

det är så härligt att alla träden äntligen har börjat slå ut.
då känns det verkligen att sommaren är här på riktigt.
jag, lina, alex och albin skippade språkvalet idag och gick och köpte glass med.
vilka vi måste sluta upp med. kommer både sänka mig och bli tjock annars.
det har hänt allt för många gånger nu, haha! men mysigt är det. :)
kollade även på rent för fjärde gången idag. en eloge till er som medverkar, ni är grymma!

pappa klipper gräset just för tillfället också.
så jag sitter här dränkt i gräs just nu, haha. det bara yyyyyr.
stackars lilla datorn, ;D men det är så skönt ute, vägrar att gå in.
det luktar så jävla gott. sommar sommar sommar!

mamma ska ringa flensbostad här någon dag snart också,
det är ju snart dags för mig att flytta. jag undrar bara när jag börjar jobba?
har även en moralisk fråga om i sommar.. eftersom flera saker råker hända samtidigt.
fotbollscup, peace and love eller jobba? låter kanske egentligen rätt lätt, men..
fotbollscupen blir min enda med det här laget eftersom jag flyttar sen,
peace and love skulle ju inte sitta helt fel alltså, men pengaaar?
jobbet kanske är bäst egentligen. jag visar att jag vill och jag får pengar.
fan, jag får ta mig en funderare. men vet vet, jag kanske inte ens jobbar då?
måste ta reda på det.

två timmars träning idag. kommer sitta fint! är så sugen på att spela nu..
helt sjukt vad vädret kan göra med en alltså! :D haha.
jonna, det är det här vi längtat efter!
springa på en fotbollsplan i solnedgången, eller hur? nu får du fan börja igen.
jag ska nog cykla ner till samlingen sen, fan så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback