så sjukt det kan bli.

jag sitter i sängen hos min kära louise och döööör av skratt!
vi kom på att förra sommaren, då vi precis lärt känna varandra, så skrev vi en historia som hette "haspen på vaselineburken", och vi vart genast sugna på att skriva en ny.
här kommer några som vi tåtat ihop.
denna gång dokumenterar vi dem, så de inte försvinner som den förra!

fem meningar var skrev vi, i denna..

Det var en gång två blondiner som gick till en godisaffär. Senare samma morgon då solen sken och fåglarna flög högt över träden och Per-Arne vattnade sina konstgjorda äggen. Louise som är huvudperson, cp-Bengt i huset bredvid den öppna spisen fanns en liten skabbig stuga vid myrstackarna. Dom är det mycket synd att Jesus är död annars kommer tomten för att ta hans oskuld i poolen på den gröna krukväxten satt tomten. Tråkigt nog har han fått ett gult paket att leka med snoppen i grann-hundens anus. Där brukar det klia rejält.

valfri längd på meningarna, denna gång.

En sen vinterdag i Juli, när Louise skulle kolla in sängarna på killarnas omklädningsrum och snoka. Där hittade hon ett par riktigt snuskiga porrtidningar som var nerspermade och när sen maddis mamma kom för att tvätta dem direkt. Jag skämdes för hon hade sagt åt maddis att ta med sig slitz och inte leka med dockorna. "Kyss mig i arslet", sa Louise och log. Hennes stringtrosor som var fulla med sin röda dildo i röven. "Ujujuj... här har det knullats ser ut att vara bra i sängen." Louise misstänksam. Hennes man Hassan gråter gröna tårar. "Usch vad jag mår illa", utropar Maddis och sträcker upp höger eller vänster tutte som fladdrar hårt genom vinden. Louise går sakta hemåt.

GRATTIS JONAS PÅ FÖDELSEDAGEN!  här är en saga till dig från oss båda, hihi.

Jag känner en kille som heter Jonas. Han har stor snopp. Jag gillar hårda tag i sängen, men bäst av allt är tänd på blondiner. Det är så jag brukar låta honom ta mig i röven. Jag har aldrig rakat fittan, jag undrar hur det ser ut när en kyckling rakar fittan. Hmm... gör man likadant som i mitt hemland? Och hur gör man med hans stora snopp? Jag har hört att han är sexig som ett djur. Hoppas han slickar som en GUD! mamma sa till universum. Hans tunga är som en sträv kuk i rumpan, bäst. Nu ska vi börja samlaget. Hoppas min finska pappa ger mig vad jag tål i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback