påsklov.

äntligen! lov, lov, looooov! så jävla skönt!

idag när jag kom hem från skolan var pappa iaf piggare.
han iprincip sprang ner för trappen,
om man jämför med hur han var i morse.
härligt att se att han mår bättre nu.

lina kommer om ett tag. sen ska vi mysa.
och i morgon bär det av till åland! :)
jag och lina konstaterade idag på so:n, när stefan satte igång och pratade om estoniaolyckan på etik & moral-lektionen, att vi ska kolla upp vart flytvästarna finns direkt när vi kliver på båten! haha.

jag orkar inte skriva mer nu.
jag måste hur som helst plugga på lovet också. blä på det!
men nu, positiva tankar. lovet har aldrig kommit lägligare! puss på det.

Kommentarer
Postat av: Lina

JIPPIE! Fan Maddis! Vi gör det igen. NU :D puss på dig! Ska vi kanske ses och plugga SO förresten? ha.

2008-03-23 @ 20:10:47
Postat av: amanda grönis

maddis, jag saknar dig. hör av dig så hittar vi på nåt :) vet inte om jag har rätt nummer till dig. PUSS!

Postat av: amanda

maddis, jag har försökt få tag i martin arola och robin pettersson som ska dit, men ingen av dom har hört av sig, ingen verkar vilja ha mig där haha, så jag har tyvärr gjort upp andra planer för imorgon. :/ jag ska vara med min syrra serru. men åh, jag önskar att jag kunde komma. men vi kan ses en annan dag babe? :) ring eller smsa. har du mitt nummer? :) TUSEN PUSSAR & KRAMAR!

2008-03-24 @ 00:28:52
URL: http://amandagron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback