"men jahadu, vi syns i morgon."

..sa hon och så var samtalet slut tvärt.
ja, jag pratade med lina nyss. men nu så orkade hon inte prata sa hon.
eller, vi pratar fortfarande.. konstigt nog.
jätte trevlig är hon, min flicka. tror hon ja! höhö.
nu har vi iaf lagt på, på riktigt.
så onödiga samtal vi har. alltid! men uuh, så mysigt.

i morgon gäller det.
vi ska sjunga duetten och kvartetten.
två gånger! läskigt som fan!
vi är kanske inte riktigt samsjungna, men jag hoppas det går bra.
money money. det kommer sitta fint med klirr i kassan!

nej, nu ska jag faktiskt ta och sova snart.
det behöver jag, känner jag.
blir aldrig till att sova ut längre!
och i helgen som kommer blir det inte heller någe sova.
cup lördagen och konsert söndagen. gah, jag orkar inte! ;P

jag känner inte ens någon besvikelse idag.
så trött är jag, fan.
eller, det finns väl där..
men det ligger bara på ytan och skvalpar.
tröttheten härskar över det, så att säga.

men jaja, det löser sig.
godnatt på er. och vi ses i morgon alla glada!
speciellt godnattpuss på dig min kära petersdotter! haha.
internt inom klassen.

   


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaha vad var det där då? :O Maddis maddis. NU är det kört!

2008-03-11 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback