man lär sig något nytt varje dag.

den som uppfann det ordspråket är en smart människa.
jag har hunnit lärt mig mycket under detta lov, och än är det inte slut.
jag har även hunnit med att göra rätt mycket redan. känns bra som fan!

ålandsbåten i fredags;
var mycket, mycket trevligt!
underbart sällskap och partyhumör är alls som behövs!
vart en alldeles lagom galen kväll, och åtminstånde ett par timmars sömn.
det vart även en härlig dag dagen där på. med även då mycket dans och sång!
lina, som är ungefär världsbäst på att sjunga, kom tvåa i kareoketävlingen med! bäääst! :)

påskfirandet i stockholm;
jag stannade kvar i sthlm hos amanda på lördagen.
jag var trött, så vi firade en rätt lugn påsk med mys på handelsvägen.
på söndagen prioriterades filmhyrning framför fest(?) konstigt nog,
så det vart två hemmakvällar i rad. det var dock ganska behövligt tror jag!

några veckodagar i bettna;
på måndagen drog vi till stan runt ett.
jag handlade en klänning inför kvällen och sedan vart det tåg hem.
vi fick betala 150 kr extra var bara för att åka 1:a klass som var precis som 2:a klass. ;P
hemma här så åt vi middag med thereses föräldrar och ena bror, vilket var trevligt.
på kvällen vart det malmköping för min och amandas del.
vi hade riktigt roligt. iaf till en början, men mot slutet vart det lite segt. men det dög!
pappa hämtade oss och skjutsade oss till rallersta där eila, söt som hon är,
hade satt ut bullar, te, och massa annat snaskigt till oss att käka på mitt i natten.
tisdagen var otroligt slapp. vi gick i pyjamas hela dagen, och bara degade. skönt som fan!
idag har vi sovit rätt länge, och blev sedan väckta av bultande på dörren,
när jag sedan öppnade stod ronja (per-ivan och eilas hund) där utanför och var redo att gå till attack. mindre skönt! :P
mamma och jag åkte en sväng till nyköping och köpte tyg till min balklänning,
och på kvällen vart det fotbolsträning i enstaberga med laget. kändes behövligt! :)
amanda har åkt hem till stockholm igen, och jag saknar redan hennes sällskap. buhuu! haha.

resten av lovet kommer se ut som såhär;
plugga som en tok i morgon, och även stå modell åt mamma som ska syyyyyyy! woho! ;D
på fredag ska jag till louise och spendera dagen med henne.
kanske lördagen med förhoppningsvis? :)
söndagen är det match mot IFK som gäller. då jävlar! nya grusskor måste införskaffas!

sååå, nu har en lång uppdatering om lovet följt. kul för er som är intresserade!
nu är det dags för mitt vardagliga filosoferande, eller vad det nu är, känner jag.

har väl egentligen inte så mycket att säga..
mer än att du vet att du inte behöver gå ensam igenom det här.
jag och så många fler finns här och stöttar. och du är värd bättre än henne!
finns här om du behöver prata, det vet du!
något mer behövs inte sägas. allt är liksom redan sagt en gång,
för ungefär samma sak har hänt igen. och eftersom jag vet hur det känns hatar jag henne ungefär lika mycket som du, skulle jag tro. mer behövs nog inte ens nämnas.
du vet iallafall vart du har mig! <3

grattis förresten till juuuuunas min babe som blir hela sjutton om 12 minuter! pusssss!

Kommentarer
Postat av: Lina

ojojoj. Du har hunnit mkt du! Själv har jag bara suttit i nyköping snart i 4 dagar! Snacka om att slösa bort sitt liv! Men men. Och ja... Livet är inte alltid som man tror att det ska vara.

2008-03-27 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback