just an other weekend passed by.

ja, nu sitter jag här i min soffa igen.
det finns nog rätt mycket att berätta om egentligen.
men jag känner att jag skulle behöva ut och röra på mig innan solen går ner.
jag hat haft en rätt lugn helg den här veckan.
var hemma och tog det lugnt i fredags,
kollade på cup och hälsade på bror i lördags,
amanda kom hit på kvällen, och vi hade mys till melodifestivalen,
idag har vi sovit och vart på rallersta en stund. nu har hon åkt hem.
ja, och så nu sitter jag som sagt här igen.
känner mig onyttig som ett svin efter att ha käkat av eilas nybakta bullar.
jag kan säga er att hon kan baka, den kvinnan! ;)

mamma och pappa sitter i utebadkaret och badar,
jag funderar på att också bada. efter en lång promenad kanske?

gud vilket tråkigt blogginlägg det här blev.

men varför ödsla tid på att tänka, när man kan låta bli?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lungt och skönt liv du har Maddis. Men på fredag ska vi drastiskt ändra på det! HA.

2008-03-16 @ 21:14:26
Postat av: maddis.

ja, det kan du ge dig fa-an på! ;)

2008-03-17 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback