fredagen den 7 mars.

ja, roligare översrkift än så blir det inte.
och den berättar ju rätt mycket om nuläget, underligt nog. haha!
tänk att det redan är 7 mars. halva terminen passerad liksom.
och snart kommer alla de här konserterna vi ska ha,
och snart är dee påsklov också. vi som just haft sportlov?!
helgen bli nog rätt soft iaf. träning ikväll och cornelia i morgon.

tänka sig. man får veta något nytt varje jävla dag.
jag har försökt förstå mig på dina tankar nu några dagar,
och jag har insett att det är totalt jävla omöjligt faktiskt.
det kan vara så att du tänker "hon förlåter mig aldrig ändå, och varför förlora båda?"
och är det så du tänker så visar du ju tydligt igen hur högt du värdesatt mig.
jag hoppades att du kanske faktiskt skulle försöka dig på att få allt som förut.
att du skulle anstränga dig för att få mig att ändra mig.
och jag vet, det kanske låter patetiskt..
men, jag tyckte om dig.. så det är klart jag hoppas!
jag är inte så säker på hur, när eller om jag hade förlåtit dig.
men jag hade nog inte kunnat hålla mig särskillt länge, om du kämpat ordentligt.

hur mycket jag än funderar så går det inte att förstå dig.
man gör bara inte så. det vet man!
jag är nog inte ens ledsen över att det är han längre..
utan nu är det fan bara besvikelsen över vad du gör!
hur du behandlar en av dina "bästa vänner".
ja, för det var faktiskt så du sa. vi var så himla bra vänner du och jag, sa du.
och jag förstår inte hur du kunnat säga något sånt. det är helt absurt!
jag blir ju hursomhelst inte klokare av att älta det här här,
men jag kan heller inte sluta tänka på det.
jag mådde illa idag, när jag såg dig.
mådde illa när jag tänkte på att vi satt i samma lokal.
problemet är att jag saknar dig. saknar dig som du var då.
men nu har du uppenbarligen visat ditt rätta jag,
och nu kan du fanimej dra åt helvete!

Kommentarer
Postat av: lina

vad ska man säga?

2008-03-08 @ 19:39:12
Postat av: maddis.

jadu. bra jävla fråga!

2008-03-09 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback