but you're still alive.

jag har så mycket jag kan skriva om det som har hänt.
men du är för jävla sorglig, så varför ska jag ödsla tid på det egentligen?
det du skrev igår är så absurt och pinsamt så det finns fan inte!
du hade inte ett enda jävla vettigt ord att säga.
och är det sådär du tänker så är det rejält synd om dig!
herregud människa, vad tänker du med? det kan man ju fråga sig.
det är fan hemskt att du har gjort det igen. IGEN LIKSOM!
sen har du INGET vettigt att försvara dig med efteråt.
du hade inte en enda vettig anledning,
och det var bara så meningslöst så det finns inte.
enligt mig iaf, men vad tycker du? var det värt det?
det är så jävla synd bara. jag saknade dig. nu finns det inget längre!
inte en jävla chans att rädda det vi hade. du har förstört allt!
varenda liten bro har du bränt. förtroendet, medkänslan, kärleken, allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback