sommarlov!

ja, nu är det i full gång, minsann.
det ända som saknas nu är det fina vädret,
men det kommer väl hoppas jag. :)

nu har jag haft en bloggsvacka igen, vilket är lite jobbigt.
för jag hinner inte skriva om allt jag vill skriva om.
eller, hinner gör jag väl, men jag minns inte allt. haha!

fest i flen var otroligt jättelyckad, faktiskt.
på lördagen samlades vi några brudar hos lovvan.
där spelade vi ölspelet, sjöng, snackade skit och dansade.
blev otroligt lyckat redan där, kändes liksom som om inget kunde gå fel.
runt åtta, halv nio redan, drog vi ner till sveaparken och e-type, haha!
ja, senare blev det öltält och mycket umgänge. tack för en asbra kväll!

har även hunnit vart midsommar, vilket också vart otroligt lyckat.
festa två dagar i streck är aldrig fel, men är dock fortfarande lite sliten.
var i ågrens sommarstuga i år igen, på familjefest.
dock ännu mer folk iår, vilket bara gjorde allt bättre!
ja, jag är supernöjd med det också! :)

igår kväll åkte jag till jessica och mallan förr att se sex and the city- filmen.
GRYM! är det jag säger. se den, för guds skull! :D
sov över hos puffran och mötte mamma på stan vid lunch.
ett par jeans inhandlades. mycket snygga, om jag får lov att säga det själv!
och på rean dessutom. endast 200 spänn. satt som handen i hansken! :)
skiljdes åt med jessica vid 2 och gick sedan med mor och åt lunch på rohdos.
efter lunchen åkte vi och handlade allt jag behöver i köket, iprincip.
fyfaaaan vad grejer som behövs alltså, men uuh vad kul det är :D

på eftermiddagen idag har jag och mamma packat.
tagit fram handdukar och sängkläder osv.
jag har även rensat ut min garderob och lagt allt i högar.
det är en hel del, kan jag lova. haha!
ja, och på fredag äger jag min alldeles egna första lägenhet. så najs!
behöver jag säga att jag längtar? :)

jag ska också få min födelsedagspresent den här veckan.
en heldag på ikea för att handla till lägenheten. uuuh, jag dör. :)

i morgon ska jag träffa louise och kayla också. jag saknar dem. det blir mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback