slutbetyg.

måste ju skryta lite över vad jag fick för slutbetyg också! haha
känns otroligt bra att få göra det ;D

MVG i;
svenska
musik
hemkunskap
teknik
samhällskunskap
historia
religion
idrott
engelska

VG i;
geografi
biologi
kemi
fysik
matte
slöjd
spanska
bild

är nöjd som fan. helt chockad att jag höjde mig till MVG i 5 ämnen! 
SO liksom, haha. jag som alltid vart helt kass på det! men tydligen inte..
nådde iaf mitt mål "inga G" vilket känns otrolgit skönt.
förstår dock inte riktigt hur det gick till..
hade planerat att plugga som fan sista terminen nu, vilket jag dock inte gjorde.
men det verkade ju ge resultat iaf.
trots att många arbeten aldrig blev klara! mh, så skönt!

nej, nu måste jag nog sova..
måste ju vara pigg och färsch till student och fest i flen i morgon, haha!

Kommentarer
Postat av: amanda grön :)

härligt maddis! :)

jag fick två vg och resten mvg :)

Postat av: josefin

svar; haha jadu!



asså du gick så jäkla bra betyg :O

2008-06-19 @ 19:14:28
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback