grundskolan är slut..

och så var grundskolan slut.
länns lite konstigt faktiskt.. jag har inte tänk på det ordentligt.
men jag har gått klart det nu. jag skulle kunna sluta nu, om jag ville.
självklart vill jag inte, men ändå. grundskolan är klar.

det har hänt en hel del sen jag skrev sist.
jag har bland annat fyllt år!
fick jättefina presenter av alla. mest flytta-hem-i-från-saker,
men fick även ett jättefint brev av lina.
jag vet att jag inte skulle visa det för någon, men förlåt lina jag måste.

Min kära vän.

Det du gjort mot mig Maddis, det går inte att beskriva med ord.
Du förstår nog inte riktigt vad du har hjälpt mig med i mitt liv, och jag kan inte beskriva det.

Att ha en vän som du betyder väldigt mycket även fast våran vänskap bara varat ett år.
Kanske tar den slut här efter nian eller så fortsätter den tills vi dör, vem vet?
Hur som helst vill jag bara säga TACK!

Du är en underbar människa och vän, en sån som alla borde ha.
Lev livet och fortsätt vara den du är.

jag grät när jag läste det här. mamma och pappa också.
och det du skrev lina, det värmer verkligen!
jag vet inte hur många gånger jag läst det här nu,
men det känns så skönt att veta att jag betyder något för dig.
och du ska veta att du betyder så jävla mycket för mig också!
vi kommer vara vänner för alltid, baby. du är bäst!

jag har även gjort så mycket mer.
jag har umgåtts med lovisa varje dag, ungefär.
haft bal, skolavslutning och festat en hel del.
jag har gråtit konstant också, känns det som. över mycket!
elin och alla andra treor i flen har tagit studenten, och jessica tar i morgon.
jag har bastat och sovit i husvagnen vid udden ett antal nätter!
har varit på möte på ica, och blivit ännu mer rädd inför att börja. haha!

närmar mig även flytten in till flen och egen lägenhet med stormsteg.
om 18 dagar bor jag där och om 17 jobbar jag. wuuh, spännande! ;D

fest i flen i helgen, kan bli riktgit najs!
amanda kommer och kaaaayla är här. kan inte bli dåligt! PUSS!

Kommentarer
Postat av: elin

åh, lina! <3 klart att ni två kommer hålla ihop hela livet! :D

2008-06-15 @ 22:22:49
Postat av: maddis.

jag hoppas verkligen det. hon är så jävla bäst!

2008-06-19 @ 18:03:04
Postat av: lina

åh vad gullig du är maddis! Nu sitter ju jag här och gråter! <3

2008-07-02 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback