flytt!

ja, nu är det väldigt snart dags.
jag fick nycklarna idag till lägenheten,
så mamma, pappa och jag var på ikea hela dagen.
lägenheten börjar bli riktigt fin nu, men stora lasset kommer i morgon.

mamma och jag började nästan grina på ikea.
jag skulle köpa någonting så sa mamma;
"ja, jag köper med några sånna hem till mig också"
"mig?! ;O buhuu" svarade jag.
så blev vi genast tårögda och var tvugna att skämta bort det.

ja, lite sorgligt är det allt, men nu är jag bra exalterad ändå.
har packat ihop allting idag. hela gästsängen är knökad med kläder,
och hela hallen är full av grejer där nere.
gjorde värsta kapet av soffa igår kväll också.
mamma hittade en soffa för 1000 på blocket.
som ny var den också. helt perfekt! :)

ja, nu ligger jag här i sängen, i mitt kära rum,
hemma hos mamma och pappa, för sista gången.
nåja, det är sista gången jag kan kalla det "mitt rum" iaf.
hädan efter blir det ett gästrum, antar jag.
om mamma nu kan städa bort mina gamla grejer. haha!

jaja, nog skrivet om det.
i tisdags tog jag 13.40 bussen in till flen och gick till louise.
där hade de dukat upp värsta "frukosten" och hade paket osv. så söta!
jag fick ett par örhängen och ett linne av kayla från florida. skit sött!
av louise fick jag, presentkort på åhlens 200:-
så kan jag köpa antingen kläder eller till lägenheten. perfekt!
sen fick jag en mugg. och där i stod det världens gulligaste text.
jag har dock muggen i lägenheten och jag minns den inte utantill,
men jag får väl skriva ner den här någon annan gång.
sen fick jag också en jättefin tavla. så fin att mamma började gråta, haha!
det var ett kollage med massa bilder på mig och mina vänner.
om jag inte tar kort på den nån gång så får ni komma till min lägenhet och titta,
den lär ju hänga synlig på väggen, trots alla hemksa bilder. haha!
jag blev hur som helst jättenöjd. tack mina raringar!

nej, nu måste jag sova. ska upp i morgon och fixa massa i lägenheten ju!
ja, så vad ska jag säga? det är sista natten hos mamma och pappa.
puss på det! jag älskar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback