livet leker.

klockan är 22.58, fredag kväll, och jag ska snart sova.
har precis suttit och kollat på fyra avsnitt av paradise hotel.
haha, jävligt roligt program det där. så sjukt!

emma malm, från gävle, var här i fyra dagar.
har varit väldigt mysigt, bortsätt från våran lilla cyckelolycka.
men ett minne för livet från flen lär hon ju få iallafall.
tråkigt att det blev som det blev bara, haha.
fast komiskt var det, och det var ju lite roligt.

nej, fan vad trött jag är i huvudet..
kan inte skriva något vettigt känner jag.

min syster kommer hur som helst hit inatt.
hon har varit och träffat några gamla kompisar i flen,
och självklart passar hon på att sova i lillsyrrans lägenhet ;)
jag kommer vara så trött på jobbet i morgon.
men jag är ledig på söndag, vilket är skönt!
jobbar dock mån-ons och fredag nästa vecka.
men löningen kommer sitta fint i augusti!

jag saknar faktiskt mamma och pappa en hel del, måste jag säga.
saknar allt man får när man bor hemma. allt man slipper göra när man bor själv.
men, lägenheten är ändå så soft. jag trivs så bra, så det överväger.
men snart ska jag nog åka hem och äta lite riktig mat.
det var ju trots allt 3,5 vecka sen, på ett ungefär, som jag var hemma. ;P

nej, nu ska jag bannemej sova.. eller åtminstonde pallra mig till sängen.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

Postat av: lina

Grattis på namnsdagen snygging!

2008-07-22 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback