en tid har passerat.

ja, nu ligger jag här,
i min säng, i min lägenhet.
fan så skönt det är.
men fan, så konstigt det känns.
har liksom inte funderat något på de djupare känslorna,
har inte haft tid för det. men nu kommer de.
mamma och pappa var här idag och hälsade på.
mamma frågade om jag skulle komma hem något i helgen.
gud vad konstigt det kommer kännas.
komma hem, till mamma och pappa,
inte ha något rum att krypa in i, utan bara..
vara där och hälsa på liksom.
tänk vad mycket jag upplevt innanför de där väggarna,
och nu är det inte längre mitt hem.
ärligt talat känns det lite som jag är på semester bara.
som om jag ska vara borta några veckor och sen komma hem igen.
men så är ju faktiskt inte fallet.
det är inte så att jag inte vill bo här, verkligen inte.
det är asskönt att ha eget!
men fan.. jag är ju bara ett barn! så konstigt allt blev.

i övrigt så rullar det på.
har haft besök nästan varje kväll och sovit själv ytterst få nätter.
har bott här i drygt en och en halv vecka, men känns som om jag bott flera månader.
tiden har gått så fort, och jag har hunnit med så mycket.
jobet går också bra, tycker jag allt. det är lite mycket,
men fan jag kommer in i det jag också ordentligt nångång, haha!
jobbar i morgon sen är jag ledig till fredag.
kayla kommer hit och sover i morgon,
då ska vi mysa, för hon åker hem sen igen på torsdag! :( jag kommer dö!
åker till stockholm med mamma för att hälsa på emelie och gustaf på onsdag med.
ska förhoppningsvis kolla lite i affärer då också, ååh vad skönt det ska bli!

nej, nu ska jag lägga mig och läsa sen sova. jobba i morgon då!
fan vad vuxen jag blivit! haha

Kommentarer
Postat av: Lina

jag håller med dig. Fan vad stor du har blivit känns det som. Konstigt. Hälsa dina föräldrar Maddis!

2008-07-08 @ 11:51:12
Postat av: maddis.

ja, det ska jag göra lina. puss!

Postat av: helene

men varför flyttade du egentligen? ville du bara ha eget liksom eller?

2008-07-10 @ 16:15:34
URL: http://helenelingvall.blogg.se/
Postat av: maddis.

jag jobbar i flen och ska börja i etuna sen till hösten, så :)

2008-07-10 @ 19:37:52
URL: http://madeleinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback