vila i frid.

även fast vi inte träffats på ett par år nu,
så känner jag att jag att jag självklart måste tillägna dig en tanke.
jag tror att det var bäst såhär iallafall. för alla.
du hade ju ändå varit sjuk ett tag nu.
och det är aldrig kul att ha en viss tid på sig innan man vet att det är slut.
men sju veckor. det är så sjukt lite.
iochförsig så var du ju rejält sjuk redan innan du fick cancern.
.. och nu är det iallafall över.
det kommer bli en fin begravning, och du ska få spridas där i vattnet sen.
så ska vi få tänka på dig, när du satt där och fiskade,
med dig skrotiga husvagn bakom dig.
jag ska minnas alla minnen och allt gott du gjort till och för oss alla!
vila i frid, kalle.

Kommentarer
Postat av: lina

Vila i frid.

2008-01-14 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback