tiden går så fort.

ja, tiden går läskigt fort framåt och snart ska gymnasievalen in.
jag är så arg på mig själv att jag har skjutit upp det här så förbannat länge.
att jag inte har börjat fundera tidigare. jävla skit!
lina har gjort mig riktigt jävla rädd. och nu har jag inte en aning om vad jag vill längre.
jag ska absolut söka i stockholm. men om jag inte kommer in, vad vill jag då?
och om jag faktiskt kommer in, vad gör jag då? vill jag verkligen bo där?
åååh, alla dessa jävla frågor som ger en beslutsångest!
jag vet att man inte ska tänka för mycket i den här frågan..
för det kommer sluta i självmord för min del snart, fan.
men, det här är liksom ändå ett jävligt viktigt val. och hur fan ska man kunna veta NU vad man vill göra som vuxen? det är så stört. jag vet ingenting!

ååh, jag orkar inte fundera på det här nu.
och jag har ju trots allt ca 23 dagar på mig att bestämma mig!

det vart för mycket tänka här, och nu har jag ju faktiskt ett tankefritt lov..
jag ska nog ta och krypa upp i fotöljen med en varm chocklad och läsa nu istället, tror jag.

Kommentarer
Postat av: lina

Madeleine! Hjälp mig! OJOJOJ jag känner igen mig i texten så det bara kryper kallakårar på ryggen. Vad vill jag göra? Jag kanske bara ska skita i allt det här. ? .

2008-01-03 @ 21:04:01
Postat av: maddis.

hoppa av skolan menaru?
jadu, är det så illa så du faktiskt funderar på det så tycker jag definitivt att du ska gå estet någonstans iaf. bättre än inget, ellerhur? ;)

2008-01-03 @ 21:57:56
Postat av: Amanda

hahahahaha känn dig inte ensam.. jag har också lite smått panik.!

2008-01-03 @ 22:08:31
Postat av: maddis.

men amanda? du har ju vetat hela tiden vad du vill. led inte dig själv på villospår nu bara för att alla andra velar. GRATTIS TILL DIG, säger jag. som vet vad du vill! puss på dig. :)

2008-01-04 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback