spännande.

tro mig eller inte, men jag är faktiskt lite nervös inför morgondagen.
haha! det kommer nog gå bra, men lite läskigt är det allt ;P
men äsch, vafan. det här klarar jag galant!

hursomhelst, kom fram till stockholm vid ungefär halv nio..
så mötte amanda mig på centralen, sen gick vi och fikade lite.
snackade en jävla massa skit om vad som hänt sen sist osv.
sen vid typ tio bestämde vi oss för att dra till gamla stan och fika igen..
dock med lovisa denna gång. när vi väl kom dit gick vi bara runt lite,
för kafeérna hade stängt. vid typ halv elva åkte amanda till sig och jag mötte lovisa.
nästa station mälarhöjden. och JÄVLAR vilket område.
jag var helt tagen! fick typ kramp i nacken av att kolla på alla hus.
shit! helt otroligt. skitfina hus överallt. och det är jättemysigt här där hon bor med.
nu håller vi på att spela musik på hög volym och provar massa kläder.
aah, riktiga tjejer.. det är vad vi är!

snart ska vi väl försöka oss på att sova kanske,
men det är svårt att sova när man har massa att prata om.
aja, vi hörs iaf i morgon. då ska det komma en uppdatering om skolan.
då kommer det nog komma en massa skit om hur gärna jag vill gå där osv..
MEN, jag ska tänka på framtiden för fan. hahahaha!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas att du haft det bra. Jag vill veta allt om skolan bara så att du vet i morgon! Hahaha.

2008-01-16 @ 14:27:12
Postat av: lovisa

det gick ju alldeles utmärkt idag hörredu!

2008-01-16 @ 20:34:09
Postat av: maddis.

lina: ja, du ska få veta allt lina ;P haha.

lovisa: ja, det gjorde vlä det. ;P jag är lite öm i knät sen du knuffade mig dock ;D haha.

2008-01-16 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback