skön eftermiddag.

har haft en riktgit soft eftermiddag idag.
satt dock kvar i skolan till typ kvart i fyra,
men jag fick lite gjort så det var nog ganska bra att jag gjorde det.
efter skolan kom roy och hämtade mig och så åkte vi hem till honom.
kollade på the boarn(?) ultimatum, tror jag filmen hette. ;P
inte jättebra, men helt okej var den iaf. höll dock på att somna, var så sjukt trött!
tog det lugnt hela eftermiddagen och tog sen tio i nio bussen hem!

jag ska nog sova tidigt idag, kommer vara en jobbig dag i morgon. hm!

Kommentarer
Postat av: Madde

alltså maddis, på hennes sida :P

2008-01-19 @ 17:36:31
Postat av: maddis.

madde, vad pratar du om? ;P

2008-01-19 @ 22:04:42
Postat av: Madde

Ja, du kan ju inte skriva till mig, när det är wysteriias tävling :P

2008-01-19 @ 23:32:20
Postat av: ´maddis.

HAHAHAH, jaha! men palla ;P

2008-01-20 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback