sjuk.

jäkla skit. mamma har väl självklart gått och smittat mig. :(
så, i morse när jag vaknade så orkade jag helt enkelt inte gå till skolan!
har ont i magen, och är allmänt svullen liksom.
hoppas på att kunna gå till skolan i morgon iallafall, annars missar jag så mycket!
och jag mår faktiskt mycket bättre nu än vad jag gjorde i morse.
måste hursomhelst bli frisk till helgen! då jävlar blir det party! wey.

ikväll kommer alla göteborgare hit och ska bo här över natten.
i morgon ska nämligen kalle begravas..
jag ska inte med på begravningen faktiskt.
jag skulle säkert få om jag ville, men det känns så dumt.
så himla väl kände jag honom inte.. iaf inte de sista åren..
och jag orkar nog inte med att se alla så jävla ledsna.
det ska hursomhelst bli trevligt att de alla kommet hit!

jag var hygglig ch gjorde mamma sällskap till blomaffären idag.
hon skulle köpa blommor till begravningen, och hon vågade inte åka själv.
hon var rädd att något skulle hända, eftersom hon mår så dåligt.. alldeles yr osv.
jag tycker synd om henne fan. hon har vart sjuk ett tag nu, och hon borde bli firsk nu!

jag ska nog gå ut och lägga mig i soffan,
sätta på en lång film och dricka te med mamma nu,
så kan vi bara ligga där och vara sjuka tillsammans. ganska mysigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya på dig

Postat av: Caroline

Usch , krya på dig !

2008-01-30 @ 15:41:06
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: Johanna

Krya på dej Maddis!

2008-01-30 @ 17:19:06
Postat av: maddis

tack allihopa :)

2008-01-30 @ 20:47:53
Postat av: lina

krya på dig snygging du.

2008-01-31 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback