på bättringsvägen.

jag gick faktiskt till skolan i morse, tro det eller ej..
ångrade mig dock otroligt mycket direkt. mådde skit, rent ut sagt!
men bosse, våran snälla nya reseptionist, gav mig en ibumetin.
så istället för att ta halv elva bussen hem, stannade jag kvar och gjorde lite nytta.
nåja.. lite nytta iaf, eller hur lina?
själva sjukan, och allt dåligt jag hade mått övergick i någon konstig energiform.
så istället för att vara jättenere vart jag plötsligt jätteenergisk.
sprang runt och sjöng. magen och huvudet värkte dock som fan..
men äsch, det är som lina säger. hon är ett jävla lyckopiller! ;D
tack lina för att du finns i skolan. annars.. ja herregud! hur hade det vart annars?

nu har göteborgarna åkt hem. vinkade precis av dem!
trevligt att ha dem här en liten stund iaf.
jag är både glad och ledsen att jag inte följde med på begravingen.
ledsen över att jag missade att verkligen kunna säga hejdå för sista gången..
och samtidigt glad över att jag missade den hemska stunden.
mamma berättade att alla (självklart) hade gråtit jättemycket,
och jag hade inte klarat av att se alla så förstörda!
med tanke på hur nära alla stod honom så måste det vart riktigt jävla hemskt!
nej usch nej. jag hade aldrig klarat av det! hade vart deprimerad i månader efteråt.

för att komma på bättre tankar ska jag skriva om något annat!
lina, jag, elisabet och ingrid sjunger i en liten ensamble såhär på torsdagarna..
musik, heter låten vi sjunger nu. det är en klassisk sång (:S) men den är faktiskt riktigt fin!
kan tänka mig hur vackert det kommer bli sen i floda kyrka. ackapella! oouh.
sen sjöng jag och lina en låt ur chess idag på min sånglektion.
fan, nu minns jag inte vad den heter.. men det var kul iaf! duett, grrr. :D
vi SKA sjunga i'm not leaving now, nån gång lina. och hör sen! hihi.

och för att komma på ännu lite bättre tankar..
nu sitter jag här i soffan, men min fina nya dator i knät och kollar på tv.
ååh, jag har blivit kär i denna aparat. så underbart skönt! hahaha.
patetiskt, jag vet.. men vafan, finner man inte kärlek på annat håll så duger det här.

Kommentarer
Postat av: lina

maddis. du och din lilla dator... det blev precis som markus trodde ju! Att du skulle sitta där mkt mkt mkt. men ja klart att vi ska sjunga den! lova det!

2008-01-31 @ 21:39:00
Postat av: maddis.

ja, jag har setat här hela dagen idag. men sen är jag ju faktiskt sjuk med! ;) ja, jag lovar lina! NÅN GÅNG! hihi.

2008-01-31 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback