nytt år, nya möjligheter.

jaha, så var det den 1 januari ännu än gång. dock med ännu ett år passerat.
jag tror att det är året kommer bli en jävligt bra år. det finns många ljuspunkter liksom.
bla övningsköta, florida och thailand ska jag ladda till.
sen känner jag att ett helt år med lina kan inte göra det här sämre! :)
så, nu jävlar ska vi ha ett bra år.

kvällen igår var helt perfekt faktiskt, enligt mig.
vi var några stycken här först och käkade middag och förkrökade lite,
sen vid typ halv tolv kom taxin och då bar det av in till flen.
man kan väl säga att vi var inte en minut för tidiga iaf, för direkt när vi klev ur bilen startade raketerna, så då var det bara att korka upp champagnen och önska alla ett gott nytt år.
en härligt stund, trots iskalla fötter och förfrysning-blåmärken över låren. haha!
jag såg dock inte så mycket av själva fyrvererierna, för jag hade fullt upp med att kramas, jag. haha!
runt ett, halv två började vi iaf att röra oss mot brogetorp och familjen ekström.
när vi väl kom dit så var det en sån kollosal blandning på folk att jag blev helt ställd typ.
hursomhelst så var det en del trevligt folk där, så jag pratade och myste lite med dem.
sen vart jag nog plötsligt trött eller något, för helt plötsligt gick vi hem till marcus. haha.
där vart det en nattmacka och ännu en cider, och med sen lite massage så vart jag sjukt trött.
jag och lina okuperade mackes säng, så han blev tvungen att sova bredvid två tjejer.
klagade han nog inte över egentligen dock, det var bara som han låtsades göra. ;)
trångt vare och efter ett tag så flyttade lina över till bäddfotöljen så vi fick mer plats i sängen.
det var ju gulligt av henne ;)

måste bara tilläga här mitt i att de sjunger stad i ljus på tvn just nu. HAHA!
den låten sjöng vi inte dåligt lite igår, om man säger så ;)

hursomheslt så var jag inte pigg när jag vaknade i morse, men efter ett tag vart det lite bättre.
har vart en seg dag idag iaf, vilket har vart skönt.
men nu ska jag nog åka ner en sväng till saga tror jag.
så vi hörs. och gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: lina

Ja det var snällt av mig även fast´det inte var så jag tänkte just då kanske ;)

2008-01-02 @ 19:31:26
Postat av: maddis.

haha, nej lina. för du tänkte bara på att du själv skulle få ett eget täcke och en egen säng. visst? ;)

2008-01-03 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback