lovets närmar sig sitt slut.

lovet börjar närma sig sitt slut, och skolan drar snart igång igen.
jobbiga val och skapligt många prov väntar. nu kör vi!

fyfan för denna träningsvärk!  varenda gång jag vände mig inatt så fick jag typ lyfta benen med händerna för jag hade så jävla ont. det är inte rättvist faktiskt!
men det är ju trots allt ganska skönt. man känner ju att man har jobbat iaf!
jag tränade för första gången med nya laget igår. kändes först inte som en så jättebra start, med tanke på partyt i fredags, och med tanke på att det var löp- och konditionsträning.
min kondition ligger liksom på noll. men, det gick faktiskt helt okej.
jag hade definitivt lägre förväntningar på mig själv, så det var ju bra.
däremot så trodde jag att jag skulle spy av utmattning där efter stafettloppet.
men jag spydde inte jag inte. jessica gjorde däremot! fyfan. bra kämpat hårding! haha.

igår kväll hade vi julgransplundring hos elin med familj.
mycket mysigt med god mat, dans runt granen, utslängning av granen,
fiskdamm och en jävla massa sång. tack ska ni ha för det! :)

idag är jessica hemma! jag är så glaaad. det var så länge sen sist.
hon är iof på julgransplundring nu..
hon ville ha med mig också, men jag kände att en räcker för mig iår. haha!

GRATTIS SAGAAAAAA, 17 ÅR IDAG! fyfan. nu är du gammal på riktigt!
hoppas du får en toppendag älskling. jag ringer senare, igeeen :) hihi.

nu, orkar jag knappt sitta längre. pga den här jävla träningsvärken.
ska lägga mig och läsa harrrrrrry potter. haha!

men tack för det här lovet. det har funnits några riktiga höjdpunkter. tacktacktack!
vi ses i skolan, ciao.

Kommentarer
Postat av: L

Vi ses i skolan.

2008-01-07 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback