längre uppehåll..

ja, det var bannemej ett tag sen jag skrev nu.
nästan en hel vecka ju! shit. jag får inte tappa det här nu!
det är ju så otroligt skönt att skriva av sig faktiskt, men ibland..
fungerar inte fingrarna riktgit som man vill helt enkelt.

idag har jag iallafall solat solarium för första gången på.. hur länge som helst.
det gjorde jag medans lina var och köpte sin jävla fotölj. haha!
det tog fan lite på kroppen det där. så lite färg har jag allt fått!
det svider även lite, som det alltid gör när man bränt sig,
så jag vaknar väl i morgon och är röd som en tomat ller något. haha!

bosse kooo har börjat jobba i reseptionen på skolan. så skönt!
nu har jag sjuts hem även de dagar då mamma inte jobbar rätt tider.
plus att nu har vi alltid dröjesmål om vi får tråkigt på rasterna!
- perfekt jossan. tack skaru ha! haha. ;D

jag har vart duktig ett par dagar irad nu faktiskt.
igår pluggade jag fysik.. orkade dock inte plugga sådär vidare värst mycket,
så jag får väl se vad jag får för esultat på provet vi hade idag.
det gick faktiskt helt okej tycker jag. alltså, det var inte så svårt egentligen..
men det där jävla rummet var hemskt att ha prov i! gah.
idag har iaf skrivit ett brev till lina i spanskan och fixat inför min bokredovisning.
hm.. den där jävla bokredovisningen kommer gå åt pipan.
för erik förväntar sig nog mycket av mig.. bara för dte lät som jag hade värsta grejen.
men skit på det. det får väl gå som det går! jag orkar inte bry mig längre.
trots att jag måste! bra betyg ska jag ha, vafan! teoretiska nästa ju!

VÅRAN LAPTOP KOM IDAG. wohooo, jag är glad!

nu ska jag gå och kolla på tv och pluggamer svenska. så jag känner mig duktig.

måste bara säga här nu också att jag tror att helgen som kommer, kommer bli bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

brabra maddis! tråkigt att du inte fick vias din redovisning för Erik idag då! Men du, krya på dig snygging! Och min fotölj är så jävla snygg!

2008-01-30 @ 09:09:40
Postat av: Anonym

ja, det var lite tråkigt! ;) tack darling! jag bara längtar efter att få se fotöljen i verkligheten ;)

2008-01-30 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback