lång dag.

jaha, nu sitter jag här hos min kära syster i stockholm,
med en cider i handen och datorn i knät.
jag trivs alldeles undebart mycket i deras lägenhet måste jag säga.
det är faktiskt den mysigaste och bland den finaste lägeneten jag vet, tror jag fan.
hon har jävligt bra smak min syster! :D

dagen har hursomhelst varit lång idag..
ställde klockan på nio i morse, och vid kvart över tio kanske så åkte vi till etuna.
första intrycket av skolan var väl inget vidare kanske.
men när jag gått runt ett tag och tittat lite så var den faktiskt riktigt mysig, visade det sig.
pluggskola, men vadå? ska man bli smart så ska man. haha!
tror jag har en chans att komma in iaf.
de har inga direkta intagningspoäng än eftersom skolan är ny,
men i sthlm så var medelpoängen 240 på sp och 280 på nv.
eftersom jag har 270 nu, och kommer höja mig i ett antal ämnen så ska det nog funka!
får väl hoppas att det inte bara kommer börja massa nördar och plugghästar osv bara, haha!
läskigt som fan nu när man tänker efter. haha!
mamma har iaf ringt jaana (min mentor) och bett om ledigt till på måndag för mig.
då ska vi nämligen på studiebesök på teoretiska i sthlm.
ska bli roligt att se hur det ser ut och går till osv. :)

efter vi hade vart där så drog vi ner på stan ett tag,
där inhandlades ett par löparskor, eftersom vi har så serösa konditionsträningar.
sen köpte jag även ett par nya svarta stövlar, ÅÅH vad skönt! det behövdes verkligen.
efter det åkte vi till nyköping, och skoja inte att jag sov gott i bilen.
är så sjukt trött nu för tiden, och tyvärr får jag aldrig sova typ.
hursomhelst så var det konditionsträning på rosvalla med laget,
och fan vad bra mina nya skor var! jag rent ut sagt flög fram på banan.
de skorna var verkligen värda de pengarna! :) mmh, jag gillar det skarpt!
min nya träningsväska var dessutom också skitbra. haha! nörd jag är.
träningen var iaf inte lika jobbig idag som den brukar vara,
snacka om att det gick fort att träna upp konitionen igen!
idag behövde jag iaf inte få den där äckliga spykänslan som jag fick sist.
skönt! men nästa gång ska jag köra ännu hårdare fan!
vi kommer ha så bra kondition när vi kommer ut i vår, AAH! jag längtar.

direkt efter träningen åkte vi till emelie och gustaf i sthlm.
vi har nyss käkat en sån här riktig pangmiddag,
och nu är jag så mätt att jag inte kan röra mig! haha.
kommer nog tyvärr somnga ganska tidig ikväll,
och imorgon kommer det ju inte heller bli att få sova ut.
JAG KOMMER DÖ om jag inte får sova ut snart. jag orkar inte! haha.
jaja, mitt problem och ingen annans :)

lina, kan du ta hem engelskaböckerna på måndag, eftersom jag inte kommer?
så ringer jag och tar glosorna av dig på kvällen sen! ;D
GLÖM INTE DET NU! jag måste få mvg i engelska vettu ;) hahahaha.

nu ska jag hitta på något annat! ha det.

Kommentarer
Postat av: L som i... Liiiiiina

Jaha ja och du tar för givet att jag ska läsa din nördblogg och ja... Nej jag bara skoja klart jag gör det :) Du kan lita på mig! Men ja bara lämna mig i sticket så där maddis! FY!

2008-01-20 @ 19:55:42
Postat av: maddis.

ja men lilla gumman, jag har lite "lämna-i-sticket-situationer" kvar att hämnas på så ;D bra, GLÖM INTE BÖCKERNA! puss.

2008-01-20 @ 20:05:39
Postat av: lina

Jaha säger du det va? Det stämmer väl inte du! :O Ja du jag ska försöka men jag kan ju inte säga att jag absolut INTE kan glöma dom. Du vetju hur jag är så... ja men visst puss på dig.

2008-01-20 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback