jobbig dag.

jag vet, det borde stå "soft dag". men tyvärr..
slutade tio idag dock, vilket var otroligt skönt!
bara matte i 40 minuter och slöjd, där jag ska få MVG! yeah.
meeen, jag var tvungen att vänta på bussen som skulle gå två. ;o
(ja, det är den ända bussen som går till mig. annars får jag gå 4 km. nejtack!)
vi sysselsatte oss iofs med att dricka varm choklad som aldrig förr,
och spela fotboll i basen. roligt, varmt och gott som fan!
lina åkte dock hem vid tolv, och jag kommer aldrig förlåta henne för det. GAH!
jag fick då stanna kvar själv. eftersom heeela klassen hade åkt hem utom jag!
jag var med sp1 orna på engelskan och sen drog tiden iväg. det var dock inte jätte roligt ;P
men jag fick iaf riktgit trevligt sällskap!

när klockan äntligen blev två så fick jag stå och vänta på den där förbannade taxin.
när den väl kom så fick man sitta där inne och må illa av den hemska doften.
en blandning mellan askkopp, turk och en jävla massa parfym. så hemskt!
jag hade iaf tove. och hon är jävligt rolig faktiskt! får mig alltid att skratta.
-precis som sin syster. haha! de är så sjukt lika.
hursomhelst så skulle jag snart få komma hem.
och jag hade bestämt mig för att plugga hela dagen idag, och vara skitduktig.
men självklart så ska väl taxijäveln åka runt i alla skogar som finns i hela bettna och lämna ungar. varför kan de inte få en egen jävla taxi? eller varför kan inte jag få en egen taxi? fan.
så jag kom inte hem förns tre. TRE!
det tog en hel jävla timme att åka en väg som egentligen ska ta tjugo jävla minuter. GARRH!
jag är arg, och trött och sur nu. men jag har faktiskt pluggat! så lite bra är jag allt.

mamma och jag har iaf kollat på massa thailandgrejer på internet.
ååh, det ska bli så underbart att komma iväg. jag dööör!



stockholm ikväll sen då. så blir det kulturama med lovisa i morgon.
spännande! har rätt höga förväntningar nu faktiskt! ;D

nej, nu blir det plugga, äta & duscha. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback