hjälp mig!

jag har panik! vad fan ska jag välja angående gymnasium?
idag på idrotten fick vi ifylla en låtsas ansökning. jag vet inte alls vad jag vill längre!
jag var så säker på musikgymnasium..
men vafan, jag vill inte gå musikhögskolan efteråt?
på ett sett vill jag fan gå kvar i flen. bo kvar hemma, ha kvar vännerna, ha kvar skolan osv.
men samtidigt, tre år till? nejtack! vännerna och bo hemma är väl skönt iof.
men jag vil bort från flen. och även träffa nytt folk självklart!
men, okej.. mikael elias teoretiska gymnasium i eskilstuna? kan funka.
förutom att jag inte har en aning om hur fan jag ska ta mig till och från skolan varje dag.
jag tänker aldrig i mitt liv pendla. lägenhet i flen kanske? ändå ha nära hem liksom.
så jobbigt att sköta altl helt själv. städa, laga mat, tvätta, plugga..
det är hur mycket som helst som måste skötas, och tyvärr vet jag inte om jag klarar det.
haha, jag kan tänka mig lilla mig ensamen. hur det skulle bli! hahaha.
nej men vafan, det går om man vill. men vad vill jag då?
bo i stockholm? ha människor runt omkring sig HELA tiden.
vart man än ska, och vad man än ska göra. det orkas fan inte!
nyköping? då kan jag ju för fan lika gärna gå i flen känns det som..
ha kvar alla mina vänner osv.
är så rädd att kontakterna ska brytas om man flyttar. det vill jag inte!

ÅÅÅÅH, det är så jobbigt!
jag orkar för fan inte ens tänka på det.

hjälp mig, VAD SKA JAG GÅ?

Kommentarer
Postat av: louise

DU SKA GÅ I FLEN! annars i eskilstuna, så kan vi ha lägenhet tillsammans i fleeen :D

2008-01-09 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback