halva veckan avklarad,

varsågod, lina darling! :)

japp, och så var halva jävla veckan avklarad!
bara halva veckan kvar nu då.. AAH, snart helg!
eller, egentligen är det ju mindre. så, två dagar kvar! skönt!

jag känner mig inte på något vidare värst skrivhumör idag,
men jag känner ändå att jag behöver skriva.
skriva av mig lite kanske, eller bara en konstig tvångstanke kan det vara med.

jag orkar inte med dig, din äckliga unge!
jag får fan krupp snart, seriöst. gah!
jag ska inte skriva för mycket, blir så lätt för tydligt tror jag.
och ska säga åt en del personer att inte ta illa upp,
för jag tror att egentligen kan nog ingen, samtidigt som alla kan,
- gissa vem jag faktiskt menar. men tro inte för mycket nu!

har träning ikväll iaf! ska bli ruskigt skönt.
första utomhusträningen för min del, med detta laget. mycket spännande!
måste gå och prova understället nu, och se om jag kan ha det! haha.

kommer bli en soft helg i helgen tror jag!
själv hermma, som sagt. mycket skönt! aaahaa.

ska kolla handboll och plugga lite spanska med..
ha det brao! :)

           

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vågar inte tro något, för tänk om det är jag som är den "äkliga ungen" vem vet,
vet ju aldrig med dej maddis :P sees

2008-01-23 @ 17:39:17
Postat av: maddis.

haha, amanda då! jag kan försäkra dig om att det inte är du. om du tänker efter vet du nog vem et är jag syftar på ;D haha.

2008-01-23 @ 20:58:12
Postat av: L

Ja du jag vet definitivt vem det är! JAG. nej det tror jag faktiskt inte. Som sagt... om du nu är så bra på det här så kan ju du ta och skriva ner inda egna svar isf att kolla på mitt papper! HAHAHA.

2008-01-24 @ 15:55:37
Postat av: maddis.

HAHAHAHHA, klockrent lina!

2008-01-24 @ 16:36:32
Postat av: L

SKRIV BLOGG FÖR FAN! skoja.

2008-01-29 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback