fredag eftermiddag.

jaha, nu sitter jag här i skolan och har allmänt jätte tråkigt.
lina åkte hem och lämnade mig ensam kvar här idag igen. gah! jag dör.
är så sjukt trött med. ska bli skönt att sova ikväll!

blir en lång lördag också känner jag.
upp tidigt, eftersom det är öppet hus på "min" skola i etuna klockan 10 i morgon,
efter det ska vi direkt och handla joggingskor och stövlar till mig,
sen är det konditionsträning i nyköping i två timmar,
efter det, vid sex, är det bara att duscha..
sen ska vi dirket till stockholm och syster, som fyller 21 idag (GRAAAAATTIS! ;D)
käka middag, tårta osv. sen ska vi hem igen på natten nån gång.
vi kan säga såhär, söndagen kommer bestå av iprincip en sak; SOVA!
jag bara längtar, haha.

fast nu är det fredag, och helgen ska precis börja! sjukt skönt det med ;D

jag säger det igen, GRATTIS EMELIE!
ska slå en pling till henne lite senare. :)

ska väl sysselsätta mig med lite nyttiga saker ett tag nu. typ plugga?
hejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska till Teoretisk eller? Kan du inte maila mej och säga vad du tyckte? Om du inte har den så kan du ju f den nu. :)

2008-01-18 @ 22:09:30
Postat av: maddis.

det var bra johanna, vi hörs när du kommer hem. jag oooorkar inte mejla ;D haha.

2008-01-19 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback