förtvivlan.

missförstå mig inte. jag mår alldeles prima! funderar inte på självmord. haha!
MEN, jag läste ut sista harry potter boken tidigare idag.
har vart helt fängslad av den och nu.. är den slut. inga mer böcker! buhuu.
 jag låg och grät för mig själv i soffan och bara.. ville ha meeer!
det är så sorgligt! hur ska jag klara mig? jag är så patetisk. hahaha!

för att komma in på mer positiva tankar så kan jag meddela att skolan var helt okej idag.
aldrig kul att börja igen efter ett lov direkt, men det dög faktiskt.
jag har dock kommit på ett problem i mitt ganska så problemlösa liv.
jag har skaffat mig något slags "måste-köpa-nya-kläder-beroende".
det är inte alls bra! okej, garderoben blir full som fan, men jag är totalt pank.
såhär pank har jag inte vart på riktigt länge. och ändå är jag skyldig alla pengar typ.
jag måste verkligen skärpa mig. det är funkar inte!
dessutom är inte mamma speciellt glad på mig pga alla nya kläder. haha!
NEJ, nu ska jag spara pengarna fram tills barnbidraget kommer..
då ska jag betala tillbaka pengarna till alla jag lånat av..
och sen ska jag ha kul för resten! hihi.

jag har även börjat ett nytt liv nu.. igen.
men nu känns det riktigt bra faktiskt!
har börjat träna igen och ska ta det riktigt seriöst nu faktiskt.
både nytt fotbollslag och ny dansgrupp. bara att ge gärnet nu!
nyttigare mat, bra som jag är. osv.. hm ;P det går prima, det här!

nej, nu ska jag gå ner och äta mat. sen ska jag göra något roligt! haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå, du är ju skyldig mig pengar för mat sen lucia kom jag på :) haha! Du är inte ensam om att var fattig. jag är nog världens fattigaste? :P

2008-01-08 @ 20:28:05
Postat av: Jonas

Så länge du är den Maddis jag behöver så, lycka till med de nya livet. i sommar blire gräsmattan också så självklart kommer 2008 bli ett bra år;)

2008-01-08 @ 21:06:11
Postat av: maddis.

elin; JAG VEEET! det är hopplöst. måste be mamma och pappa om pengar. haha! ;) det löser sig på något sätt.

jonas: haha, gulligt av dig att säga så :) tack hörru! haha, sure ;)

2008-01-09 @ 16:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback