en ny vecka.

ny vecka, - nya tag.
ska väl försöka mig på att göra lite skolarbete denna vecka också.
hade tänkt börja redan idag, men det sket sig rätt så rejält känner jag.
kanske kan försöka mig på att skriva lite svenska eller plugga matte eller något sånt.
sen är det snart upptakt med fotbollen. ska prata om säsongen vi har framför oss.
ser jag fram emot faktiskt! tror det kommer bli ett bra år.

nej, plugga vare! ciao.

måste bara lite lätt och underligt oförståeligt (för många), säga en sak också.
TIO JÄVLA DAGAR, är det nu. woho.. GRYMT!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du är riktigt duktig Madeleine :)

2008-01-14 @ 17:02:09
Postat av: maddis.

vet du vad lina? DET TYCKER JAG MED :D

2008-01-14 @ 18:04:02
Postat av: lina

vad bra då! :)

2008-01-15 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback