det kliar i mina fingrar..

jag har en sån otrolig skrivarlust.
problemet är bara det att jag har inget att skriva om,
och en massa tomskriv blir bara långtråkigt i längden.. hm.

just nu gör jag nyttiga saker som fan iaf.
blev nämligen lite stressad idag när stefan sa att grupparbetet skulle vart klart idag egentligen.. eftersom jag och lina inte ens har börjat skriva än. ;O hur har detta gått till?
vad fan tror han om oss. såhär snabba har vi väl aldrig ens låssats vara?
jaja, hursomhelst. jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och jobba hemma nu då iaf,
så jag har nu laddat ner word på nya datorn. får hoppas på att jag kan srkiva av mig lite där.

kan även upplysa om att jag har fått mer ont i magen igen. jävla skit!
jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk!

och hur gör jag i morgon? malmköping, eller inte? hmm. ska ta mig en funderare.

Kommentarer
Postat av: L

jaha du jag blev också lite rädd. Fy fan vad vi måste ligga i nu maddis!

2008-01-31 @ 21:40:27
Postat av: maddis.

jaa, buhuuuu. :(

2008-01-31 @ 21:46:35
Postat av: L

Ja du Maddis nu sitter jag och jobbar SO här hemma! Bra va?

2008-02-01 @ 16:28:42
Postat av: maddis.

haha, fan vad bra lina :D

2008-02-01 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback