sportlov!

FINALY!
som jag har längtat efter detta sportlov, ouh!
kommer bli ett höjdarlov. dock rätt mycket lugnt, och mindre festa.
det har jag delade känslor om, faktiskt. haha..
men det kan vara bra att spara på pengarna, för shoppa ska jag!

ikväll kommer iaf emelie och gustaf hit.
mamma ska laga tre rätters, så ska vi mysa som fan.
(dessutom firar ju jag faktiskt sex veckor idag :) YEAH!)

och idag har jag faktiskt vart duktig!
jag har vart ute och gått runt bygget med mamma,
OCH jag har pluggat so lina! (:
nåååja, jag börjde iaf.. men sen orkade jag inte. haha!
jag hittade liksom inget bra. hihi.
men på lovet ska jag plugga, så du behöver inte vara orolig.

lina och jag ska förresten sjunga en duett på lunchkonserten vi ska ha..
typ 4 april. HAHA! det blir hur som helst i know him so well, från chess.
det blir nog bra. den är ju kul att sjunga iaf! :) trots höjden.. hm ;P

nej, nu ska jag nog läsa en stund tror jag.
glad alla hjärtansdag på er, i efterskott. puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja du är bra du på att låta bli saker... not. Men vad bra då att jag inte behöver oroa mig! Tack då får jag också lite lov! Puss på dig!

2008-02-16 @ 09:04:39
Postat av: maddis.

hahahahahaha ;D

2008-02-16 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback