helt obegripligt.

jag har hunnit funderat en hel del sen igår.
och jag är ännu mer arg och besviken idag än då.
hur fan kan man bete sig såhär? jag blir helt galen.
jag hoppas du skäms fruktansvärt mycket.
det hoppas jag verkligen, och det kan du tamejfan gott göra!
man gör förihelvete inte så mot en kompis.
det spelar inten roll hur mycket du säger att du inte visste något,
jag vet att du vet. den här gången, precis som alla andra!
så kom fan inte och säg något annat. .
hur fan skulle du liksom INTE kunna veta det?
det märks på sättet jag sagt det, kära du. det märks.
hur många gånger har vi pratat om det liksom?
jag snackade ju för fan ALLTID om det, iprincip!
du sa dessutom att jag var en väldigt bra vän.
här har vi bevisat på hur högt du värdesätter dina vänner.
jag är så jävla besviken på dig. hur fan kunde du?
man gör inte så! jävla svin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj maddis är arg :/

2008-02-04 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback