händelserika dagar.

ja-a, än så länge har jag hunnit med ganska mycket på lovet faktiskt.
jag har iallafall bara hunnit med att få en enda sovmorgons-dag. =/
sångträning i skolan, tidig träning med fotbollslaget, skidtur och födelsedagar, ojoj.

jag tänkte dra en snabbis eller något om gårdagen/dagen iaf.

efter många om och men så bar det av till flen, och sedan vidare till malmköping för min del.
dock inte för lina, vilket var tråkigt, men det får bli nästa gång baby!
förkrökade hos louise med henne, stina, jojje och petra. mysigt var det!
sen vart det malmköping då som sagt.. och det dög väl!
det var iallafall kul i några timmar, haha.
det blev ett jävla liv vid tolv iallafall,
då vi stämde in i gratulationssång för petra som blev hela 17 bast!
(GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ DIG!)
hursomhelst, pappa kom inte och hämtade mig, vilket vi hade bestämt..
utan istället så erbjöd (tiggde jag, haha) snälla stina sovplats hos henne.
hennes pappa kom och hämtade alla oss tjejer runt två, och då väntade en lång bilfärd.
vi släppte av petra och louise hos petra och jag stina och jojje åkte vidare till stina för att sova.
somnade runt tre någon gång, och vid sex ringde klockan igen.
då var det dags att baka tårtan som vi skulle ge till petra.
precis när vi var helt klara med tårtan så kände jag att jag blev helt yr i huvet,
jag började må illa, och svettas. jag såg nästan ingenting och jag gjorde typ allt i en dvala.
jag bad stina om ett dricksglas, för jag kände att jag behövde vatten..
jag tog emot glaset och lyckades sedan, på något underligt vis, ta mig fram till kranen.
jag fyllde glaset och drack två klunkar. sen vaknade jag upp på golvet!
min första tanke var ungefär såhär; "guuud vad jag är pinsam! ofta jag ramlar omkull. de tror säkert jag är skitfull! det är för fan första gången jag är här." sen kom alla fram till mig och säger typ "maddis?! hur gick det? hur mår du? vill du ha vatten? lägg upp benen högt.
har du svimmat förut?" osv. jag typ låg där och tänkte "what? har jag svimmat?"
stina och jojje berättade sen att när jag hade hällt upp vattnet och druckit så hade jag tappat glaset i diskhon. sen hade jag lutat mig fram på något konstigt sätt och enligt stina såg det ut som om jag skulle ta tag i grötkastrullen. hahah! sen hade jag bara ramlat bakåt med en duns rätt ner i golvet. slog mig dock inte, tack och lov.

efter att jag piggnat till lite drack vi lite te och sedan skjutsade stinas mamma oss till petra.
vi smög in och hämtade tallrickar osv, sen gick vi upp och sjöng för de där sjusovarna ;)
det blev en bit tårta och sedan skulle louise och petra till tandläkaren.
jag, stina och jojje stannade kvar och sov ett par timmar. det var så jävla skönt!
en annan sak som var lite läskig idag var att när jag vaknade hos petra och skulle gå ut ur hennes rum, såg det helt annorlunda ut (enligt mig) där utanför än vad det hade gjort när vi kom dit på morgonen. herregud! mitt huvud var nog inte riktigt vad det borde vara. hahaha!
det har hursomhelst vart en trevlig dag. tack för det! :)

i morgon bär det av till stockholm.
lovisa i morgon och på fredag, sen drar jag till amanda och bor där ett tag. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jojje

läskigt det där men tur att allt gick bra! utöver det där så var det riktigt trevligt! :)

Postat av: maddis.

ja, det håller jag med om!
och fan, eftersom det inte gick illa så är det rätt coolt.
nån gång måste ju va den första ;)

2008-02-21 @ 00:15:19
Postat av: petra

haha ja skönaste chocken när du trodde att trappen låg åt ett helt annat håll :P

2008-02-21 @ 01:30:25
Postat av: petra

haha ja skönaste chocken när du trodde att trappen låg åt ett helt annat håll :P

2008-02-21 @ 01:30:36
Postat av: maddis.

hahaha, ja fast det var fan läskigt det med ;D

2008-02-21 @ 12:14:37
Postat av: lina

Men maddis då! herre gud så det kan gå!

2008-02-21 @ 20:25:47
Postat av: Anonym

Om inte haspen är på ;)

2008-02-21 @ 20:26:14
Postat av: maddis.

hahahaha, ja herregud lina ;)

2008-02-22 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback